Smary, pasty, oleje - Cyklokarpaty
  • Wyprzedaż!
    Olej silikonowy w sprayu, przeznaczony do smarowania i konserwacji widelców amortyzowanych, o-ringów, uszczelek gumowych, przewodów i pancerzy itp. Nadaje sie również do natłuszczania i impregnacji skóry syntetycznej. Opakowanie: 200 ml spray
  • Ten olej przyda Ci się by szybko zabezpieczyć napęd i inne elementy roweru przed zardzewieniem na przykład bezpośrednio po wstępnym umyciu roweru myjką ciśnieniową, gdy nie masz czasu na szczegółową pielęgnację. Olej natychmiast eliminuje wodę i jednocześnie oczyszcza i smaruje spryskiwaną powierzchnię. Używany jest też w celu poluzowania metalowych spojeń i połączeń zblokowanych, zardzewiałych lub przymarzniętych części. Znajduje swoje zastosowanie jako rozpuszczalnik substancji kleistych, dzięki czemu doskonale nadaje się do usuwania naklejek i zostawianych przez nie śladów. W świecie rowerów szczególnie przydatny do odblokowania mechanizmów przerzutek, smarowania pancerzy, linek i manetek zmiany biegów. Wyjątkowy do natychmiastowego odwadniania łańcucha i zabezpieczenia przed rdzewieniem.
  • Pasta służy do czyszczenia rąk ubrudzonych m.in. smarem. Nie zawiera rozpuszczalników, jest biodegradowalna i delikatna dla dłoni, jednocześnie jej zaawansowana formuła usuwa najsilniejsze zabrudzenia. Dla najlepszych rezultatów nałóż niewielką ilość pasty na suche, zabrudzone dłonie i wcieraj zaczynając od najbrudniejszych obszarów. Wystarczy, że później spłuczesz dłonie wodą lub ściągniesz pastę suchym ręcznikiem.
  • Ten smar przyda Ci się do montażu wszystkich gwintowanych elementów w Twoim rowerze. Nigdy więcej zapieczonych pedałów! SMAR MONTAŻOWY PTFE służy do łączenia gwintowanych elementów i wszelkich innych połaczeń metalowych. Idealny w połaczeniach tytanowych. Chroni metale przed korozją, pomaga w uszczelnieniu i montażu oraz zapewnia bezproblemowy demontaż komponentów, zapobiegając zatarciom i tzw. sztucznym spawom powstającym pomiędzy metalowymi połączeniami z upływem czasu. Dostarczany w specjalnej tubce zapewnia precyzyjną aplikację, bez konieczności używania pistoletów smarujących.
  • Ten smar przyda Ci się by odpowiednio zadbać o amortyzatory w Twoim rowerze. Bardzo szybko i efektywnie redukuje tarcia w amortyzatorach, damperach i sworzniach.
    Początkowe ugięcie amortyzatora i jego wrażliwość na nierówności terenu ograniczona jest zwykle kleistością uszczelek. Minimalizacja tej lepkości i powstającego pomiędzy przesuwającymi się elementami tarcia to właśnie zadanie dla SPRAYU DO SMAROWANIA ZAWIESZENIA. To wręcz nieprawdopodobne, że tak niewielka ilość preparatu powoduje tak ogromną różnicę w działaniu zawieszenia, wpływając na wydajność pracy amortyzatora – „klucz” do zwiększenia bezpieczeństwa i prędkości jazdy.

    SPRAY DO SMAROWANIA ZAWIESZENIA dostarcza super gładkiej, silikonowej warstwy powstającej po jego użyciu na ruchomych elementach zawieszenia rowerowego. Stosowany do konserwacji goleni amortyzatorów, damperów, metalowych, aluminiowych i teflonowych tulejek ślizgowych – powstrzymuje przed odkładaniem się brudu na wyeksponowanych goleniach i uszczelnieniach zawieszenia rowerów górskich.

    Sposób użycia:
    Krok 1: Kilkukrotnie wstrząśnij opakowaniem by wymieszać smar wewnątrz.
    Krok 2: Delikatnie rozpyl smar na wyeksponowane górne golenie i uszczelki amortyzatorów.
    Krok 3: Naciśnij na amortyzator kilka razy, tak aby preparat dostał się do wnętrza uszczelnienia.

    SPRAY DO SMAROWANIA ZAWIESZENIA może być używany do smarowania sworzni zawieszenia oraz jako środek ochronny do zabezpieczania ram rowerowych w bardzo błotnistych warunkach. Unikaj aplikowania na komponenty i powierzchnie hamujące. W celu uzyskania lepszych rezultatów zastosuj uprzednio PŁYN DO CZYSZCZENIA ROWERU.
  • Super niska lepkość podnosząca wydajnosc łożysk na czas zawodów. W trakcie wyścigu wydajność łożysk ma ogromne znaczenie. Kluczowe jest zatem dobranie odpowiedniego smaru i zastosowanie jego właściwej ilości. PROFESJONALNY SMAR DO ŁOŻYSK maksymalizuje wydajność łożyska poprzez redukcję oporu i zwiększenie smarowności w szerokim zakresie temperatur. Dostarczany jest w specjalnej tubce zapewniającej precyzyjne punktowe wstrzyknięcie smaru, bez konieczności używania pistoletów smarujących.
  • Zapobiegająca trzeszczeniu, niebrudząca o długotrwałym działaniu. Nie ma nic gorszego niż skrzypiący rower. PROFESJONALNA PASTA DO POŁACZEŃ KARBONOWYCH została zaprojektowana aby eliminować trzaski powstające pomiędzy karbonowymi komponentami roweru i zapobiegać zapadaniu się sztycy siodła w głąb rury ramy rowerowej Dostarczana jest w specjalnej tubce zapewniającej precyzyjne naniesienie niewielkich ilości pasty na wymaganą powierzchnię. Absolutnie obowiązkowa w rowerowej skrzynce z narzędziami.
  • To smar o najwyższej jakości, dzięki któremu łańcuch przesuwa się bardzo cicho i nie brudzi się tak szybko jak przy podstawowych smarach. PROFESJONALNY SMAR DO ŁAŃCUCHA – nic dodać, nic ująć – jest smarem bardzo wyjątkowym, nieporównywalnym do innych specyfików dostępnych na rynku rowerowym. Stosowany w MTB i w kolarstwie szosowym, w każdych warunkach pogodowych, wszędzie tam gdzie jakość i wydajność jest niepodważalna i najważniejsza. Produkt całkowicie zintegrowany z PIANKĄ i GĄBKĄ FENWICK’S DO CZYSZCZENIA ŁAŃCUCHA sprowadzając oczyszczanie napędu do banalnie prostego i szybkiego, w oparciu o najskuteczniejszą Fenwick’s metodę czyszczenia łańcucha, jak również całego napędu. Sposób użycia: Przed pierwszym użyciem smaru odkręć nakrętkę i usuń korek zabezpieczający. W celu uzyskania najlepszych rezultatów stosuj na czysty łańcuch, w temperaturze pomiędzy 8°C a 20°C - smar ma wtedy najbardziej wydajną gęstość. Krok 1: Wstrząśnij kilkukrotnie opakowanie by dobrze wymieszać smar. Krok 2: Przekręć górną część nakrętki - im bardziej ją otworzysz, tym więcej smaru zaaplikujesz. Krok 3: Na każde ogniwo łańcucha (ruchomą część) nanieś kroplę smaru. Krok 4: Kręć korbą przez minimum 20 sekund by smar przedostał się wgłąb łańcucha. Krok 5: Jeśli możesz - pozostaw smar na łańcuchu na kilka godzin - wtedy wchłonie się najlepiej. Krok 6: Przed jazdą przetrzyj czystą, suchą szmatką łańcuch usuwając nadmiar smaru.
  • Ten smar przyda Ci się do montażu wszystkich gwintowanych elementów w Twoim rowerze. Nigdy więcej zapieczonych pedałów! SMAR MONTAŻOWY PTFE służy do łączenia gwintowanych elementów i wszelkich innych połaczeń metalowych. Nie zawiera trudnej do uprzątniecia z nakładanej powierzchni miedzi. Jest białym smarem bogatym w związki PTFE, wspomagajacym montaż komponentów i zapobiegającym zatarciom i tzw. sztucznym spawom powstającym pomiędzy metalowymi połączeniami z upływem czasu.   Dostarczany w specjalnej tubce zapewnia precyzyjną aplikację, bez konieczności używania pistoletów smarujących.
  • To najprostszy i najbardziej uniwersalny smar, który zabezpiecza przed codziennym zużyciem i korozją łańcucha. UNIWERSALNY OLEJ DO ŁAŃCUCHA jest przyjaznym dla środowiska, biodegradowalnym preparatem zaprojektowanym do codziennego użytku. Sprawdza się w każdych warunkach pogodowych, a kiedy zachodzi taka potrzeba jest łatwy do wyczyszczenia. Produkt całkowicie zintegrowany z PIANKĄ i GĄBKĄ FENWICK’S DO CZYSZCZENIA ŁAŃUCHA sprowadzając oczyszczanie napędu do banalnie prostego i szybkiego, w oparciu o najskuteczniejszą Fenwick’s metodę czyszczenia łańcucha jak również całego napędu. Sposób użycia: Przed pierwszym użyciem smaru odkręć nakrętkę i usuń korek zabezpieczający. W celu uzyskania najlepszych rezultatów stosować na czysty łańcuch, w temperaturze pomiędzy 8°C a 20°C - smar ma wtedy najbardziej wydajną gęstość. Krok 1: Wstrząśnij kilkukrotnie opakowanie by dobrze wymieszać smar. Krok 2: Przekręć górną część nakrętki - im bardziej ją otworzysz, tym więcej smaru zaaplikujesz. Krok 3: Na każde ogniwo łańcucha (ruchomą część) nanieś kroplę smaru. Krok 4: Kręć korbą przez minimum 20 sekund by smar przedostał się wgłąb łańcucha. Krok 5: Jeśli możesz - pozostaw smar na łańcuchu na kilka godzin - wtedy wchłonie się najlepiej. Krok 6: Przed jazdą przetrzyj czystą, suchą szmatką łańcuch usuwając nadmiar smaru.
  • Ten smar doskonale sprawdzi się kiedy zdarza Ci się zachlapać łańcuch wodą z kałuży lub błotem. OLEJ DO ŁAŃCUCHA DO WARUNKÓW MOKRYCH jest przyjaznym dla środowiska, biodegradowalnym preparatem zaprojektowanym do codziennego użytku. Sprawdza się w każdych warunkach pogodowych, a kiedy zachodzi taka potrzeba jest łatwy do wyczyszczenia. Produkt całkowicie zintegrowany z PIANKĄ i GĄBKĄ FENWICK’S DO CZYSZCZENIA ŁAŃUCHA sprowadzając oczyszczanie napędu do banalnie prostego i szybkiego, w oparciu o najskuteczniejszą Fenwick’s metodę czyszczenia łańcucha jak również całego napędu. Sposób użycia: Przed pierwszym użyciem smaru odkręć nakrętkę i usuń korek zabezpieczający. W celu uzyskania najlepszych rezultatów stosować na czysty łańcuch, w temperaturze pomiędzy 8°C a 20°C - smar ma wtedy najbardziej wydajną gęstość. Krok 1: Wstrząśnij kilkukrotnie opakowanie by dobrze wymieszać smar. Krok 2: Przekręć górną część nakrętki - im bardziej ją otworzysz, tym więcej smaru zaaplikujesz. Krok 3: Na każde ogniwo łańcucha (ruchomą część) nanieś kroplę smaru. Krok 4: Kręć korbą przez minimum 20 sekund by smar przedostał się wgłąb łańcucha. Krok 5: Jeśli możesz - pozostaw smar na łańcuchu na kilka godzin - wtedy wchłonie się najlepiej. Krok 6: Przed jazdą przetrzyj czystą, suchą szmatką łańcuch usuwając nadmiar smaru.
  • Ten olej przyda Ci się by szybko zabezpieczyć napęd i inne elementy roweru przed zardzewieniem na przykład bezpośrednio po wstępnym umyciu roweru myjką ciśnieniową, gdy nie masz czasu na szczegółową pielęgnację. Olej natychmiast eliminuje wodę i jednocześnie oczyszcza i smaruje spryskiwaną powierzchnię. Używany jest też w celu poluzowania metalowych spojeń i połączeń zblokowanych, zardzewiałych lub przymarzniętych części. Znajduje swoje zastosowanie jako rozpuszczalnik substancji kleistych, dzięki czemu doskonale nadaje się do usuwania naklejek i zostawianych przez nie śladów. W świecie rowerów szczególnie przydatny do odblokowania mechanizmów przerzutek, smarowania pancerzy, linek i manetek zmiany biegów. Wyjątkowy do natychmiastowego odwadniania łańcucha i zabezpieczenia przed rdzewieniem.
Przejdź do góry