Akcesoria - Cyklokarpaty

Akcesoria

Strona główna/Akcesoria
  • Promocja!

    Bidon Kellys GOBI

    13.90 9.99
    Bidon kolarski o ergonomicznym kształcie i oryginalnym designie KLS Wykonany z bezpiecznych tworzyw wysokiej jakości polyethylene PE Przeznaczony do wody, izotoników i innych napojów niegazowanych o temp. do 40°C
  • Z tego koncentratu przygotujesz aż 11 litrów płynu do czyszczenia roweru! Sam płyn znakomicie sprawdza się do czyszczenia zabrudzeń na ramie, kołach i innych elementach roweru. Fenwick’s Bike Cleaner  jest stworzony z mieszanki płynnych, głęboko czyszczących surowców pozostawiających nieskazitelną, wolną od zanieczyszczeń powierzchnię, w przeciwieństwie do większości konkurencyjnych środków, produkowanych z proszkowych surowców, pozostawiających osad podczas wysychania. Bezpieczny dla Ciebie, Twojego roweru i środowiska. Wolny od żrących i trących substancji, nie zawiera silikonu. Stosowany do wszystkich części roweru łącznie z włóknami węglowymi, tarczami hamulcowymi, delikatnymi anodyzowanymi częściami itd.
  • Płyn znakomicie sprawdza się do czyszczenia zabrudzeń na ramie, kołach i innych elementach roweru. Fenwick’s Bike Cleaner  jest stworzony z mieszanki płynnych, głęboko czyszczących surowców pozostawiających nieskazitelną, wolną od zanieczyszczeń powierzchnię, w przeciwieństwie do większości konkurencyjnych środków, produkowanych z proszkowych surowców, pozostawiających osad podczas wysychania. Bezpieczny dla Ciebie, Twojego roweru i środowiska. Wolny od żrących i trących substancji, nie zawiera silikonu. Stosowany do wszystkich części roweru łącznie z włóknami węglowymi, tarczami hamulcowymi, delikatnymi anodyzowanymi częściami itd.
  • Dzięki piance szybko oczyścisz łańcuch i zębatki ograniczając brudzenie rąk. W zależności od tego ile jej nałożysz - wystarczy nawet na kilkadziesiąt cykli czyszczenia! Unikalna formuła tego preparatu, jego skuteczność w oczyszczaniu łańcucha z nagromadzonych na nim brudów jest bezkonkurencyjna. Pianka w prosty sposób, bez użycia szkodliwych kwasów i rozpuszczalników oczyszcza każdy napęd rowerowy. Jej łatwość w zastosowaniu zachęca do czyszczenia napędu przy każdorazowym myciu roweru. Pozostając w stanie ciekłym w opakowaniu, w którym jest dostarczana, po rozpyleniu przybiera postać obfitej piany, utrzymującej się na czyszczonej powierzchni i ułatwiającej rozpuszczenie wszelkich znajdujących się tam zabrudzeń. Dodatkowo środek z łatwością poddaje się usunięciu przy użyciu wody, będąc biodegradowalnym i nieszkodliwym dla środowiska. Używaj pianki razem z GĄBKĄ FENWICK’S DO CZYSZCZENIA ŁAŃCUCHA – uzyskasz efekt świetliście czystego łańcucha – nie do pobicia przez konkurencję. Bezpośrednie aplikowanie pianki na łańcuch i kasetę, okazuje się być znacznie wygodniejszym i praktyczniejszym rozwiązaniem w porównaniu do płynnych odtłuszczaczy. SPOSÓB UŻYCIA Krok 1: Wstrząśnij kilkukrotnie opakowanie pianki by wymieszać zawartość. Rower ustaw tak, by tylne koło nie dotykało podłoża. Krok 2: Ustaw łańcuch na jednym ze środkowych poziomów kasety, czyli na dowolnym przełożeniu z przodu i środkowym z tyłu. Krok 3: Kierując rozpylacz na łańcuch na wysokości kasety, równomiernie rozpyl piankę po całym łańcuchu. Trzymaj piankę w jednym miejscu, a łańcuch przesuwaj kręcąc powoli korbą do tyłu. Krok 4: Po rozpyleniu pianki roznieś ją po całej kasecie za pomocą łańcucha - kręć korbą (powoli, tak by pianka nie zlatywała na podłoże) do przodu zmieniając przełożenia. W razie potrzeby dodaj nieco pianki. Krok 5: Pozostaw piankę przez kilka minut na czyszczonych elementach - kiedy zacznie zanikać użyj gąbki do dokładnego wyczyszczenia łańcucha. Najlepsza będzie dedykowana gąbka Fenwick's o "grubej strukturze" - lepiej wyłapuje brud i nie rozszarpuje się jak zwykła gąbka. Wyczyść też szczotką kasetę by wydobyć z jej zakamarków pozostałości brudu. Również polecamy szczotkę Fenwick's o odpowiedniej twardości włosia. Krok 6: Spłucz wszystko wodą i pozostaw do wyschnięcia. Nie zapomnij o nasmarowaniu łańcucha Przy pierwszym czyszczeniu może okazać się, że na kasecie, czy pomiędzy ogniwami łańcucha pozostało nieco zanieczyszczeń - szczególnie jeśli długo ich nie czyściłeś. Doczyść te miejsca szczotką i powtórz proces czyszczenia używając już mniejszej ilości pianki by uzyskać porządany efekt. Przy każdym kolejnym czyszczeniu będzie już łatwiej :)
  • Odtłuszczacz przyda Ci się kiedy słyszysz piski przy hamowaniu albo wydaje Ci się, że hamulce działają gorzej niż zwykle. ODTŁUSZCZACZ DO HAMULCÓW TARCZOWYCH nie jest zwyczajnym odtłuszczaczem. Technologia wykorzystująca zastosowanie potrójnej mieszaniny rozpuszczalników użytych do jego produkcji, zapewnia natychmiastowe czyszczenie oraz odparowanie pozostawiając nieskazitelnie czystą powierzchnię. Preparat poprawia wydajność hamulców tarczowych, eliminując nieprzyjemny pisk podczas hamowania powodowany zanieczyszczeniem klocków hamulcowych. Można go dodatkowo stosować jako suchy odtłuszczacz do łańcuchów, mechanizmów przerzutek, kaset, zębatek i łożysk. Pozostawiając je wolnymi od zanieczyszczeń zapewnia jednocześnie doskonały podkład pod kolejne smarowanie. Sposób użycia: Krok 1: Wstrząsnąć przed użyciem. Krok 2: Rozpylić z odległości 20cm, używając krótkich psiknięć Krok 3: Pozostawić na około 10 sekund Krok 4: Rozpylić ponownie, przysuwając aerozol bliżej, używając dłuższych serii. Krok 5: Rozpuszczony osad usunąć chłonną szmatką.
  • Ten olej przyda Ci się by szybko zabezpieczyć napęd i inne elementy roweru przed zardzewieniem na przykład bezpośrednio po wstępnym umyciu roweru myjką ciśnieniową, gdy nie masz czasu na szczegółową pielęgnację. Olej natychmiast eliminuje wodę i jednocześnie oczyszcza i smaruje spryskiwaną powierzchnię. Używany jest też w celu poluzowania metalowych spojeń i połączeń zblokowanych, zardzewiałych lub przymarzniętych części. Znajduje swoje zastosowanie jako rozpuszczalnik substancji kleistych, dzięki czemu doskonale nadaje się do usuwania naklejek i zostawianych przez nie śladów. W świecie rowerów szczególnie przydatny do odblokowania mechanizmów przerzutek, smarowania pancerzy, linek i manetek zmiany biegów. Wyjątkowy do natychmiastowego odwadniania łańcucha i zabezpieczenia przed rdzewieniem.
  • Ten smar doskonale sprawdzi się kiedy zdarza Ci się zachlapać łańcuch wodą z kałuży lub błotem. OLEJ DO ŁAŃCUCHA DO WARUNKÓW MOKRYCH jest przyjaznym dla środowiska, biodegradowalnym preparatem zaprojektowanym do codziennego użytku. Sprawdza się w każdych warunkach pogodowych, a kiedy zachodzi taka potrzeba jest łatwy do wyczyszczenia. Produkt całkowicie zintegrowany z PIANKĄ i GĄBKĄ FENWICK’S DO CZYSZCZENIA ŁAŃUCHA sprowadzając oczyszczanie napędu do banalnie prostego i szybkiego, w oparciu o najskuteczniejszą Fenwick’s metodę czyszczenia łańcucha jak również całego napędu. Sposób użycia: Przed pierwszym użyciem smaru odkręć nakrętkę i usuń korek zabezpieczający. W celu uzyskania najlepszych rezultatów stosować na czysty łańcuch, w temperaturze pomiędzy 8°C a 20°C - smar ma wtedy najbardziej wydajną gęstość. Krok 1: Wstrząśnij kilkukrotnie opakowanie by dobrze wymieszać smar. Krok 2: Przekręć górną część nakrętki - im bardziej ją otworzysz, tym więcej smaru zaaplikujesz. Krok 3: Na każde ogniwo łańcucha (ruchomą część) nanieś kroplę smaru. Krok 4: Kręć korbą przez minimum 20 sekund by smar przedostał się wgłąb łańcucha. Krok 5: Jeśli możesz - pozostaw smar na łańcuchu na kilka godzin - wtedy wchłonie się najlepiej. Krok 6: Przed jazdą przetrzyj czystą, suchą szmatką łańcuch usuwając nadmiar smaru.
  • To najprostszy i najbardziej uniwersalny smar, który zabezpiecza przed codziennym zużyciem i korozją łańcucha. UNIWERSALNY OLEJ DO ŁAŃCUCHA jest przyjaznym dla środowiska, biodegradowalnym preparatem zaprojektowanym do codziennego użytku. Sprawdza się w każdych warunkach pogodowych, a kiedy zachodzi taka potrzeba jest łatwy do wyczyszczenia. Produkt całkowicie zintegrowany z PIANKĄ i GĄBKĄ FENWICK’S DO CZYSZCZENIA ŁAŃUCHA sprowadzając oczyszczanie napędu do banalnie prostego i szybkiego, w oparciu o najskuteczniejszą Fenwick’s metodę czyszczenia łańcucha jak również całego napędu. Sposób użycia: Przed pierwszym użyciem smaru odkręć nakrętkę i usuń korek zabezpieczający. W celu uzyskania najlepszych rezultatów stosować na czysty łańcuch, w temperaturze pomiędzy 8°C a 20°C - smar ma wtedy najbardziej wydajną gęstość. Krok 1: Wstrząśnij kilkukrotnie opakowanie by dobrze wymieszać smar. Krok 2: Przekręć górną część nakrętki - im bardziej ją otworzysz, tym więcej smaru zaaplikujesz. Krok 3: Na każde ogniwo łańcucha (ruchomą część) nanieś kroplę smaru. Krok 4: Kręć korbą przez minimum 20 sekund by smar przedostał się wgłąb łańcucha. Krok 5: Jeśli możesz - pozostaw smar na łańcuchu na kilka godzin - wtedy wchłonie się najlepiej. Krok 6: Przed jazdą przetrzyj czystą, suchą szmatką łańcuch usuwając nadmiar smaru.
  • Ten smar przyda Ci się do montażu wszystkich gwintowanych elementów w Twoim rowerze. Nigdy więcej zapieczonych pedałów! SMAR MONTAŻOWY PTFE służy do łączenia gwintowanych elementów i wszelkich innych połaczeń metalowych. Nie zawiera trudnej do uprzątniecia z nakładanej powierzchni miedzi. Jest białym smarem bogatym w związki PTFE, wspomagajacym montaż komponentów i zapobiegającym zatarciom i tzw. sztucznym spawom powstającym pomiędzy metalowymi połączeniami z upływem czasu.   Dostarczany w specjalnej tubce zapewnia precyzyjną aplikację, bez konieczności używania pistoletów smarujących.
  • GĄBKA FENWICK’S DO CZYSZCZENIA ŁAŃCUCHA jest prostym, bardzo skutecznym i najpowszechniej stosowanym narzędziem używanym podczas mycia łańcucha PIANKĄ FENWICK’S. Zastosowanie gąbki w połączeniu z PIANKĄ FENWICK’S DO CZYSZCZENIA ŁAŃCUCHA pozostawia niewiarygodnie czysty łańcuch. Struktura gąbki zaprojektowana jest w sposób zapewniający szybkie, łatwe i bezproblemowe czyszczenie. Przechwytuje brud z łańcucha, nie dopuszczając do zabrudzenia dłoni osoby czyszczącej. Wymaga minimalnej ilości PIANKI FENWICK’S i wytrzymuje do 50 cykli czyszczenia.
  • Szczoteczka jest doskonałym uzupełnieniem zestawu do mycia napędu. Z jej pomocą usuniesz największe zabrudzenia z trudno dostępnych miejsc - takich jak kaseta, przerzutka, czy przestrzenie w okolicy korby. Jej szeroko rozstawione włosie umożliwia sprawne wyczyszczenie rozbudowanych zakresów kaset rowerowych MTB i szosowych. Bezpieczna, długa rękojeść, uniemożliwiająca kontakt z oczyszczaną, zazwyczaj ostrą powierzchnią, sprawia czyszczenie bezwypadkowym. Natomiast włosie o podwójnej twardości pozwala na dotarcie i wyczyszczenie wszelkich zakątków łącznie z najtrudniej dostępnymi zakamarkami.
  • Szczotka przyda Ci się jeśli do mycia roweru używasz węża ogrodowego. Szczotę podłącza się bezpośrednio do węża za pomocą standardowej szybkozłączki ogrodowej. Dzięki wyłącznikowi umieszczonemu na szczotce możesz zablokować przepływ wody pomiędzy cyklami mycia. Woda wydobywa się ze szczotki bezpośrednio przy włosiu równomiernie ją rozprowadzając, dzięki czemu w wygodny sposób, jedną ręką dokładnie doczyścisz każdy zakamarek roweru. Optymalna twardość włosia szczotki pozwala na dokładne mycie jednocześnie bez pozostawiania zarysowań.
  • To smar o najwyższej jakości, dzięki któremu łańcuch przesuwa się bardzo cicho i nie brudzi się tak szybko jak przy podstawowych smarach. PROFESJONALNY SMAR DO ŁAŃCUCHA – nic dodać, nic ująć – jest smarem bardzo wyjątkowym, nieporównywalnym do innych specyfików dostępnych na rynku rowerowym. Stosowany w MTB i w kolarstwie szosowym, w każdych warunkach pogodowych, wszędzie tam gdzie jakość i wydajność jest niepodważalna i najważniejsza. Produkt całkowicie zintegrowany z PIANKĄ i GĄBKĄ FENWICK’S DO CZYSZCZENIA ŁAŃCUCHA sprowadzając oczyszczanie napędu do banalnie prostego i szybkiego, w oparciu o najskuteczniejszą Fenwick’s metodę czyszczenia łańcucha, jak również całego napędu. Sposób użycia: Przed pierwszym użyciem smaru odkręć nakrętkę i usuń korek zabezpieczający. W celu uzyskania najlepszych rezultatów stosuj na czysty łańcuch, w temperaturze pomiędzy 8°C a 20°C - smar ma wtedy najbardziej wydajną gęstość. Krok 1: Wstrząśnij kilkukrotnie opakowanie by dobrze wymieszać smar. Krok 2: Przekręć górną część nakrętki - im bardziej ją otworzysz, tym więcej smaru zaaplikujesz. Krok 3: Na każde ogniwo łańcucha (ruchomą część) nanieś kroplę smaru. Krok 4: Kręć korbą przez minimum 20 sekund by smar przedostał się wgłąb łańcucha. Krok 5: Jeśli możesz - pozostaw smar na łańcuchu na kilka godzin - wtedy wchłonie się najlepiej. Krok 6: Przed jazdą przetrzyj czystą, suchą szmatką łańcuch usuwając nadmiar smaru.
  • Zapobiegająca trzeszczeniu, niebrudząca o długotrwałym działaniu. Nie ma nic gorszego niż skrzypiący rower. PROFESJONALNA PASTA DO POŁACZEŃ KARBONOWYCH została zaprojektowana aby eliminować trzaski powstające pomiędzy karbonowymi komponentami roweru i zapobiegać zapadaniu się sztycy siodła w głąb rury ramy rowerowej Dostarczana jest w specjalnej tubce zapewniającej precyzyjne naniesienie niewielkich ilości pasty na wymaganą powierzchnię. Absolutnie obowiązkowa w rowerowej skrzynce z narzędziami.
  • Super niska lepkość podnosząca wydajnosc łożysk na czas zawodów. W trakcie wyścigu wydajność łożysk ma ogromne znaczenie. Kluczowe jest zatem dobranie odpowiedniego smaru i zastosowanie jego właściwej ilości. PROFESJONALNY SMAR DO ŁOŻYSK maksymalizuje wydajność łożyska poprzez redukcję oporu i zwiększenie smarowności w szerokim zakresie temperatur. Dostarczany jest w specjalnej tubce zapewniającej precyzyjne punktowe wstrzyknięcie smaru, bez konieczności używania pistoletów smarujących.
  • Ten smar przyda Ci się by odpowiednio zadbać o amortyzatory w Twoim rowerze. Bardzo szybko i efektywnie redukuje tarcia w amortyzatorach, damperach i sworzniach.
    Początkowe ugięcie amortyzatora i jego wrażliwość na nierówności terenu ograniczona jest zwykle kleistością uszczelek. Minimalizacja tej lepkości i powstającego pomiędzy przesuwającymi się elementami tarcia to właśnie zadanie dla SPRAYU DO SMAROWANIA ZAWIESZENIA. To wręcz nieprawdopodobne, że tak niewielka ilość preparatu powoduje tak ogromną różnicę w działaniu zawieszenia, wpływając na wydajność pracy amortyzatora – „klucz” do zwiększenia bezpieczeństwa i prędkości jazdy.

    SPRAY DO SMAROWANIA ZAWIESZENIA dostarcza super gładkiej, silikonowej warstwy powstającej po jego użyciu na ruchomych elementach zawieszenia rowerowego. Stosowany do konserwacji goleni amortyzatorów, damperów, metalowych, aluminiowych i teflonowych tulejek ślizgowych – powstrzymuje przed odkładaniem się brudu na wyeksponowanych goleniach i uszczelnieniach zawieszenia rowerów górskich.

    Sposób użycia:
    Krok 1: Kilkukrotnie wstrząśnij opakowaniem by wymieszać smar wewnątrz.
    Krok 2: Delikatnie rozpyl smar na wyeksponowane górne golenie i uszczelki amortyzatorów.
    Krok 3: Naciśnij na amortyzator kilka razy, tak aby preparat dostał się do wnętrza uszczelnienia.

    SPRAY DO SMAROWANIA ZAWIESZENIA może być używany do smarowania sworzni zawieszenia oraz jako środek ochronny do zabezpieczania ram rowerowych w bardzo błotnistych warunkach. Unikaj aplikowania na komponenty i powierzchnie hamujące. W celu uzyskania lepszych rezultatów zastosuj uprzednio PŁYN DO CZYSZCZENIA ROWERU.
  • Płyn przyda Ci się by dopieścić rower po umyciu. Dla ram błyszczących przywraca blask, a w przypadku wykończenia matowego - wzmacnia kolor. Pozostawia po prostu na ramie powłokę, która chroni ją przed przywieraniem zabrudzeń. Różnorodność wykończenia powierzchni ram rowerowych, nieustannie przyczynia się w dzisiejszych czasach, do poszukiwań uniwersalnego środka ochronnego. PŁYN OCHRONNY W SPRAYU został zaprojektowany z myślą o każdym rodzaju pokrycia, bez zmiany jego struktury, bez pozostawiania brzydkich białych smug i śladów, eksponując matowe i błyszczące elementy takimi jakimi w rzeczywistości są, powodując proces kolejnego mycia banalnie prostym.
  • Dzięki piance szybko oczyścisz łańcuch i zębatki ograniczając brudzenie rąk. W zależności od tego ile jej nałożysz - wystarczy nawet na kilkadziesiąt cykli czyszczenia! Unikalna formuła tego preparatu, jego skuteczność w oczyszczaniu łańcucha z nagromadzonych na nim brudów jest bezkonkurencyjna. Pianka w prosty sposób, bez użycia szkodliwych kwasów i rozpuszczalników oczyszcza każdy napęd rowerowy. Jej łatwość w zastosowaniu zachęca do czyszczenia napędu przy każdorazowym myciu roweru. Pozostając w stanie ciekłym w opakowaniu, w którym jest dostarczana, po rozpyleniu przybiera postać obfitej piany, utrzymującej się na czyszczonej powierzchni i ułatwiającej rozpuszczenie wszelkich znajdujących się tam zabrudzeń. Dodatkowo środek z łatwością poddaje się usunięciu przy użyciu wody, będąc biodegradowalnym i nieszkodliwym dla środowiska. Używaj pianki razem z GĄBKĄ FENWICK’S DO CZYSZCZENIA ŁAŃCUCHA – uzyskasz efekt świetliście czystego łańcucha – nie do pobicia przez konkurencję. Bezpośrednie aplikowanie pianki na łańcuch i kasetę, okazuje się być znacznie wygodniejszym i praktyczniejszym rozwiązaniem w porównaniu do płynnych odtłuszczaczy. SPOSÓB UŻYCIA Krok 1: Wstrząśnij kilkukrotnie opakowanie pianki by wymieszać zawartość. Rower ustaw tak, by tylne koło nie dotykało podłoża. Krok 2: Ustaw łańcuch na jednym ze środkowych poziomów kasety, czyli na dowolnym przełożeniu z przodu i środkowym z tyłu. Krok 3: Kierując rozpylacz na łańcuch na wysokości kasety, równomiernie rozpyl piankę po całym łańcuchu. Trzymaj piankę w jednym miejscu, a łańcuch przesuwaj kręcąc powoli korbą do tyłu. Krok 4: Po rozpyleniu pianki roznieś ją po całej kasecie za pomocą łańcucha - kręć korbą (powoli, tak by pianka nie zlatywała na podłoże) do przodu zmieniając przełożenia. W razie potrzeby dodaj nieco pianki. Krok 5: Pozostaw piankę przez kilka minut na czyszczonych elementach - kiedy zacznie zanikać użyj gąbki do dokładnego wyczyszczenia łańcucha. Najlepsza będzie dedykowana gąbka Fenwick's o "grubej strukturze" - lepiej wyłapuje brud i nie rozszarpuje się jak zwykła gąbka. Wyczyść też szczotką kasetę by wydobyć z jej zakamarków pozostałości brudu. Również polecamy szczotkę Fenwick's o odpowiedniej twardości włosia. Krok 6: Spłucz wszystko wodą i pozostaw do wyschnięcia. Nie zapomnij o nasmarowaniu łańcucha Przy pierwszym czyszczeniu może okazać się, że na kasecie, czy pomiędzy ogniwami łańcucha pozostało nieco zanieczyszczeń - szczególnie jeśli długo ich nie czyściłeś. Doczyść te miejsca szczotką i powtórz proces czyszczenia używając już mniejszej ilości pianki by uzyskać porządany efekt. Przy każdym kolejnym czyszczeniu będzie już łatwiej :)
  • Ten smar przyda Ci się do montażu wszystkich gwintowanych elementów w Twoim rowerze. Nigdy więcej zapieczonych pedałów! SMAR MONTAŻOWY PTFE służy do łączenia gwintowanych elementów i wszelkich innych połaczeń metalowych. Idealny w połaczeniach tytanowych. Chroni metale przed korozją, pomaga w uszczelnieniu i montażu oraz zapewnia bezproblemowy demontaż komponentów, zapobiegając zatarciom i tzw. sztucznym spawom powstającym pomiędzy metalowymi połączeniami z upływem czasu. Dostarczany w specjalnej tubce zapewnia precyzyjną aplikację, bez konieczności używania pistoletów smarujących.
  • Pasta służy do czyszczenia rąk ubrudzonych m.in. smarem. Nie zawiera rozpuszczalników, jest biodegradowalna i delikatna dla dłoni, jednocześnie jej zaawansowana formuła usuwa najsilniejsze zabrudzenia. Dla najlepszych rezultatów nałóż niewielką ilość pasty na suche, zabrudzone dłonie i wcieraj zaczynając od najbrudniejszych obszarów. Wystarczy, że później spłuczesz dłonie wodą lub ściągniesz pastę suchym ręcznikiem.
  • Odtłuszczacz przyda Ci się kiedy słyszysz piski przy hamowaniu albo wydaje Ci się, że hamulce działają gorzej niż zwykle. ODTŁUSZCZACZ DO HAMULCÓW TARCZOWYCH nie jest zwyczajnym odtłuszczaczem. Technologia wykorzystująca zastosowanie potrójnej mieszaniny rozpuszczalników użytych do jego produkcji, zapewnia natychmiastowe czyszczenie oraz odparowanie pozostawiając nieskazitelnie czystą powierzchnię. Preparat poprawia wydajność hamulców tarczowych, eliminując nieprzyjemny pisk podczas hamowania powodowany zanieczyszczeniem klocków hamulcowych. Można go dodatkowo stosować jako suchy odtłuszczacz do łańcuchów, mechanizmów przerzutek, kaset, zębatek i łożysk. Pozostawiając je wolnymi od zanieczyszczeń zapewnia jednocześnie doskonały podkład pod kolejne smarowanie. Sposób użycia: Krok 1: Wstrząsnąć przed użyciem. Krok 2: Rozpylić z odległości 20cm, używając krótkich psiknięć Krok 3: Pozostawić na około 10 sekund Krok 4: Rozpylić ponownie, przysuwając aerozol bliżej, używając dłuższych serii. Krok 5: Rozpuszczony osad usunąć chłonną szmatką.
  • Ten olej przyda Ci się by szybko zabezpieczyć napęd i inne elementy roweru przed zardzewieniem na przykład bezpośrednio po wstępnym umyciu roweru myjką ciśnieniową, gdy nie masz czasu na szczegółową pielęgnację. Olej natychmiast eliminuje wodę i jednocześnie oczyszcza i smaruje spryskiwaną powierzchnię. Używany jest też w celu poluzowania metalowych spojeń i połączeń zblokowanych, zardzewiałych lub przymarzniętych części. Znajduje swoje zastosowanie jako rozpuszczalnik substancji kleistych, dzięki czemu doskonale nadaje się do usuwania naklejek i zostawianych przez nie śladów. W świecie rowerów szczególnie przydatny do odblokowania mechanizmów przerzutek, smarowania pancerzy, linek i manetek zmiany biegów. Wyjątkowy do natychmiastowego odwadniania łańcucha i zabezpieczenia przed rdzewieniem.
  • Płyn hamulcowy FENWICK’S DOT 5.1 to wysokiej jakości preparat do stosowania w rowerowych hamulcach hydraulicznych. Lubrykant posiada bardzo niski współczynnik lepkości, co pozwala zachować nieustanną efektywność systemów hydraulicznych nawet w niskich temperaturach. Syntetyczny płyn DOT 5.1 spełnia także wymagania systemów, w których zalecany jest płyn o niższym indeksie DOT 3 lub DOT 4. Pojemność: 80ml Punkt wrzenia: 270C
  • Promocja!
    Kubek Crystal inspirowany jest szlachetnym kamieniem. Charakterystyczne zdobienie dolnej części przywodzi na myśl jubilerskie szlify na diamentach. U góry kubek Crystal jest lekko rozszerzony i prosty dla zrównoważenia całej formy. Zaprojektowany przez duet polskich projektantów KABO & PYDO dla Fabryki Porcelitu AVANT. Produkcja w całości odbywa się w Polsce. Kubek świetnie prezentuje się w grupie. Przystosowany do mycia w zmywarce, na denku odwróconego kubka nie zatrzymuje się woda. Projekt: KABO & PYDO – Katarzyna Borkowska i Tomasz Pydo Producent: Fabryka Porcelitu Avant pojemność: 350 ml wysokość: 11,5 cm Średnica górna: 8,5 cm średnica dolna: 6,5 cm kolor: zielony
  • Bidony Cyklokarpaty wykonane są z Braskem® Green Polyethylene, który jest pochodną etanolu pozyskanego z trzciny cukrowej. Jest to w pełni odnawialny surowiec. Podczas produkcji, Green Polyethylene absorbuje z atmosfery CO2, znacząco przyczyniając się do redukcji ilości gazów cieplarnianych. Nasze naturalne BIO bidony zawierają także biodegradowalny dodatek Eco-Pure, dzięki któremu plastik rozkłada się znacznie szybciej.
    • W 95% wykonane z cukru
    • Wolne od BPA
    • Wolne od plastyfikatorów
  • Promocja!
    Bidony Cyklokarpaty wykonane są z Braskem® Green Polyethylene, który jest pochodną etanolu pozyskanego z trzciny cukrowej. Jest to w pełni odnawialny surowiec. Podczas produkcji, Green Polyethylene absorbuje z atmosfery CO2, znacząco przyczyniając się do redukcji ilości gazów cieplarnianych. Nasze naturalne BIO bidony zawierają także biodegradowalny dodatek Eco-Pure, dzięki któremu plastik rozkłada się znacznie szybciej.
    • W 95% wykonane z cukru
    • Wolne od BPA
    • Wolne od plastyfikatorów
  • Promocja!
    Olej uniwersalny Kellys KLS MULTIFUNCTIONAL olej BIO 100 ML

    Biodegradowalny smar o uniwersalnym zastosowaniu.
    Nadaje się do ogólnego użycia: smarowania linek, pancerzy itp., uwalniania skorodowanych połączeń, doskonale chroni przed korozją.

    Pojemność: 100ml
  • Promocja!
    Olej silikonowy w sprayu, przeznaczony do smarowania i konserwacji widelców amortyzowanych, o-ringów, uszczelek gumowych, przewodów i pancerzy itp. Nadaje sie również do natłuszczania i impregnacji skóry syntetycznej. Opakowanie: 200 ml spray
  • Promocja!
  • Promocja!
    Narzędzia wykonane z wysokiej jakości stali chromo-wanadowej (CR-V) Zakończone kulką Klucze: 1.5mm imbus 2mm imbus 2.5mm imbus 3mm imbus 4mm imbus 5mm imbus 6mm imbus 8mm imbus 10mm imbus
  • Promocja!
    Fotelik rowerowy Kellys KLS KEEPER 50 to najwyższy z modeli fotelików tego producenta. Jest jednym z najbezpieczniejszych fotelików na rynku - posiada pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa i rośnie wraz z dzieckiem dzięki dużej możliwości regulacji szelek.

    Fotelik na rower jest mocowany do ramy za pomocą systemu szybkiego mocowania. KLS KEEPER 50 ma ergonomiczny kształt z dodatkową ochroną głowy i ramion. Wyjmowana podszewka jest łatwa do czyszczenia. Pięć punktowych pasów bezpieczeństwa obejmuje ochraniacze na ramiona. Długość podpórek na nogi jest regulowana bez konieczności użycia narzędzi. Z tyłu fotelika znajduje się reflektor zwiększający widoczność. Do uchwytów można zamontować ulubione zabawki. Fotelik rowerowy KLS KEEPER 50 jest odpowiedni dla dzieci w wieku od około 9 miesięcy do wagi 22 kg.

    BEZPIECZEŃSTWO:
    • Certyfikacja zgodnie z normą EN 14344:2014,

    • Pięciopunktowy system bezpieczeństwa i miękkie wykończenie szelek,

    • Sprzączka na pasach zaprojektowana tak, by uniemożliwić dziecku samodzielne jej rozpięcie,

    • Reflektor - odblask z tyłu.


    WYGODA DLA RODZICA:
    • Samonośny system szybkiego mocowania - nie musisz mieć bagażnika,

    • Samodzielnie zamontujesz fotelik na rowerze nawet jeśli tego nigdy nie robiłeś,

    • Regulowane podpórki na nogi - bez użycia narzędzi,

    • Przeznaczony do ram rowerowych o średnicy kół 24–28 cali z okrągłą rurą siedziska o rozmiarze 28–40 mm (pasuje do znakomitej większości rowerów),

    • Wkładka jest łatwa do wyjęcia i wyprania.


    KOMFORT DLA DZIECKA:
    • Miękkie wykończenie szelek pasów bezpieczeństwa,

    • Wygodna rączka z przodu - do trzymania lub zaczepienia zabawek,

    • Pręty łączące siedzisko z rowerem amortyzują wstrząsy i drgania.


    SZCZEGÓŁY:
    • Minimalny wiek dziecka: 9 miesięcy,

    • Maksymalna nośność: 22kg,

    • Waga: 2930 g - bardzo lekki,

    • Wymiary: 67x53x37 cm.


Go to Top